Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Pán Chovanec, absolútne súhlasím!

„My si myslíme, že bolo hlúposťou rozširovať najvyššiu súťaž o ďalšie dva seniorské tímy. Kvalitných hokejistov nie je na Slovensku tak veľa, aby si kluby mohli dovoliť platiť ďalších päťdesiatich či šesťdesiatich priemerných hráčov. Najmä tí mladší nemajú žiadnu sebareflexiu. Hokej je im dobrý akurát na to, aby sa pri podpise zmluvy zabezpečili, ale ak na nich vyvíjame tlak, aby odvádzali adekvátne výkony k platom, tak sa už nezamýšľajú sami nad sebou a nezaoberajú sa tým, prečo hrajú zle. Ale ak niekoho tréner zaradí do poslednej formácie, alebo niekoho z kádra vyradíme, hneď nám vyvolávajú ich agenti, že takto si to nepredstavovali.“ (Ivan Chovanec, prezident HK36 Skalica, Denník Šport)


Myslím, že konečne to niekto nahlas povedal. Otázka je čo s tým? Veľmi dobrá debata k tejto téme prebehla na stránke www.bavmesahokejom.sk, kto chce, tak odporúčam prečítať.

**Ako teda ďalej? Ide kvalita našej ligy hore, ako sa nám snažia podsúvať médiá a pán Paštinský, ktorý každý rok hovorí o stúpajúcej návštevnosti? Nie je to náhodou naopak a úspechy napríklad bratislavského Slovana na turnaji Super Six (v Lige majstrov ich však zopakovať nedokázal) sú len náhodné? Nepribúda v našej lige nudných zápasov, po ktorých sa fanúšikovia vracajú domov rozčarovaní? Máme v našej lige hráčov pre 12 extraligových mužstiev? Nenastal čas koncentrovať kvalitu do menšieho počtu klubov, ktoré by hráčov vedeli zaplatiť, ba aj pritiahnuť nejakú solídnu posilu zo zahraničia? Väčšina hráčov si je istá svojimi miestečkami, keďže mladá nastupujúca generácia ich vytlačiť nedokáže. A keď aj náhodou nejaký hráč dostane „vyhadzov“, tak aký problém, za dve hodiny má ponuku z iného ligového klubu na stole.

Z môjho pohľadu nastal čas na zúženie počtu ligových klubov aspoň na 10, ba prikláňam sa k „radikálnemu“ názoru niektorých prispievateľov zo stránky BSH, že ešte lepšie je zúžiť ligu na osem mužstiev. Dosť dobre som si nevedel predstaviť model ligy s ôsmimi mužstvami, najmä ohľadom play-off, ale z debaty vyplynul jeden dobrý návrh: osem mužstiev v základnej časti, prvé dve automaticky účasť v semifinále, mužstvá z tretieho až šiesteho miesta kvalifikácia o zvyšné dve miestenky do semifinále. Posledné dva kluby baráž s prvými dvoma (štyrmi) z nižšej ligy. V každom ligovom zápase by bolo o čo hrať! Nehráš dobre, nesnažíš sa – dovidenia! A miesto v inom klube z ligy si tak ľahko nenájdeš, keďže tie by mali súpisky plné. Boj o miesto na súpiske ligového mužstva by nútil každého hráča odovzdávať maximum. **

Zúženie ligy by pomohlo lige aj z ekonomického hľadiska – dopady ekonomickej krízy sa v súčasnosti dajú len ťažko odhadnúť, ale keď majú problémy české kluby, ťažko predpokladať, že našu ligu to „obíde“. Kvalita by sa skoncentrovala a logicky by sa možno do ligy prihrnuli viacerí sponzori. Aký význam majú dva kluby na jednom piesočku, ktoré si berú sponzorov, divákov, ale sú len priemerné. Nebol by lepší jeden klub s vyššími ambíciami? Ale sme na Slovensku…

Rešpektujem, že niektoré kluby by prišli o ligu, o zápasy so Slovanom, Košicami, práve preto by bol systém baráže pomerne široký, aby klub s ambíciami, s hráčmi a sponzormi sa nemusel plahočiť v nižšej lige tri roky. Rovnako by sa mohla oživiť myšlienka Slovenského pohára, či už na spôsob českého letného pohára, alebo ešte radšej na spôsob nemeckého pohára, ktorý hrajú aj kluby z DEL, ale aj kluby II. bundesligy a najlepšie z oberligy.

Takže pánovi Chovancovi zo Skalice ďakujem za tieto slová, absolútne s nimi súhlasím, ale žiaľ neočakávam, že sa niečo stane, veď predsa návštevnosť stúpa…

Foto: len náhodné, nevravím, že tieto mužstvá v lige nemajú čo hľadať… :D Zdroj: www.hcslovan-fans.sk


Mr.Bo881 BLOG

 

pekný blog: Tiež súhlasím s Chovancom tiež som napísal niekde do diskuZie, že to bola blbosť zvýšiť počet tímov.... 10 je podľa mňa akurát aj 9 by mohlo byť... a nie je pravda, že návštevnosť stúpia , KLESA priemer je okolo 2620, minulý rok bol priemer o 250 až 300 divákov vyššia, inak súhlas
28.11.2008 - 14:21
0

ScoobynoPP BLOG

 

no ked je to aj tu: tak najidealnejsie by bola liga zlozena z 8. muztstiev, ale aj alternativa 10 moze byt, ale viac uz nie, 13 je vela, tolko dobrych hokejistov tu ani nieje a potom nebojuju o miesto, pretoze ho maju kvazi iste a to ze by mlady nehrali? hrali ale iba dobri, sak ak je niekto dobry ukaze sa aj v prvej lige, napr. NR teraz stiahla najlepsieho strelca prvej ligy
28.11.2008 - 14:29
0

voldemort

 

najlepsie by boli styri...alebo potom rovno 40...

28.11.2008 - 15:58
0

ScoobynoPP BLOG

 

ne bud 8 alebo 10: 4 je malo a 13 vela
28.11.2008 - 16:20
0

voldemort

 

jak malo...akurat...a ked nie, tak vsetky timy extraligy, 1. ligy a vsetkych ostatnych...hoc aj popradskej hokejovej ligy c. 1 a c. 2....vacsia ako NHL, kua co sme horsi? Len treba uzakonit, ze kolky za licencie vybara sam p. Siroky
28.11.2008 - 16:30
0

ScoobynoPP BLOG

 

tak potom: aj svetli aj tmavi nech to ma šmrnc
28.11.2008 - 16:50
0

voldemort

 

to je napad konecne by som aspon raz pouzil hokejku hujsovskym sposobom na .... dopln koho len chces
28.11.2008 - 16:59
0

ScoobynoPP BLOG

 

radsej nedoplnam bo by si mal roboty ze az
28.11.2008 - 17:50
0

Mr.Bo881 BLOG

 

tak ja by som bol ... 9 mužstiev a ďalších 10 v prvej lige viac - nie menej nieani tam , ani tam
28.11.2008 - 14:30
0

MHC83 BLOG

 

tak: tak suhlasim ved neni mozne aby sme tu napr mali brankara z ceskej 2 ligy !!!!
28.11.2008 - 14:57
0

JaSomSlovan4

 

veduci: vyborny blok, nema chybu, k veci, uderne, priame, na nic sa nehrajuce, zdovodnene vsetky argumenty, niet co dodat....

tada az na ten divny link s tou www, neviem co to je ale zbytocne to zvadza citatela kliknut niekam inam.

takze este raz, veduci za blok


a co si pisal?
28.11.2008 - 15:48
0

Athotis

 

ja nesuhlasím s modelom 8 alebo 10 mužstiev : podla mňa je model 12 mužstiev na slovensko akurát. Zmenil by som ale 1.ligu lebo tam je 16 mužstiev vela a tým pádom je velký prepad medzi SE a 1.ligou. Neviem či niekto pravidelne chodíte na zápasi prvej ligy ale jej uroveň išla rapídne dole za posledné roky a môže za to práve jej rozšírenie na 16 učastníkov lebo sa tam dostalo vela amaterskych hokejstov ktorí nedosahuju na uroveň tejto ligy. Preto ak treba niečo zmeniť je to práve naša prvá liga aby ten prepad nebol až taký a liga sa postupne priblížila na uroveň s pred niekolkých rokov. Nech sa na mňa teraz fanušikovia prvologových mužstiev nehnevajú ale ich kádre nemaju na to aby prešli barážov a ak by napr. SNV velmi chcela postupiť tak by musela svoje mužstvo velmi posilniť aby ako tak v baráži konkurovala najhorším extraligovím mužstvám. Živí príklad toho je BB a KK ktoré postupkm do extraligy vymenili cca 75% mužstva aby mohli hrať extraligu dôstojne. Čo sa tíka pána Chovanca , tak keď povedal A mal by povedať aj B ... za tento stav v našej lige môžu práve funkcionary našich mužstiev svojim prístupom , kupovaním treťotriednych hráčov , stvaním vlastných odchovancov na vedlajšiu kolaj atď. A ďalší bežný jav v našej extralige su meškajuce výplaty pre hráčov , čo tiež nie je velmi dobré na to aby ich to motivovalo k lepším výkonom. Zadarmo by ste ani vy nerobili a ak aj tak by ste určite nepodávali také výkony
28.11.2008 - 15:53
0

Ciko

 

k tomu B: sa práve u Chovanca mýliš, pretože ako jeden z mála dáva šancu mladým a najmä odchovancom.
28.11.2008 - 17:45
0

Athotis

 

to B: som myslel všeobecne na všetky kluby nie len na Skalicu
28.11.2008 - 17:52
0

fanda

 

Pred dvomi sezónami to bolo jediné východisko ani nie tak z núdze ako rovno z kataklizmatického herného, výsledkového a tabuľkového stavu, ale vtedy vyšlo. Škoda, že nasledovníkov to akosi nemalo...


Ja ako prvoligový fanúšik som rada, že je tam toľko tímov ako je, pretože aspoň majú chalani, ktorí hokej hrávať stále chcú, miesto, kde ho aj hrať môžu. Prevažná väčšina klubov o postupe neuvažuje ani v tých najodvážnejších snoch a že nemajú kádre na baráže do extraligy majú tiež akurát tak na háku. Ja som rada, že si pozriem kopec vlastných odchovancov, chalanov, na ktorých som chodila od ŠHT, cez dorast až po juniorku, a aj keď sa nám teraz ani trochu nedarí, chodím na každý zápas, fandím chalanom presne tak, ako fandíte vy svojim v extralige, cestujem s nimi aj na druhý koniec Slovenska a že môj tím nebude v extralige, ma fakt netrápi...

A čo sa týka funkcionárov, svatá pravda.


Inak ale by si sa divil, za aký malý peniaz hrajú chalani v 1. lige. Naši bojujú aj napriek tomu, že sme v desiatich zápasoch nevyhrali v riadnom čase. To normálne niekedy nechápem. Aj včera taký zápas. Vydreli sme remízu tesne pred koncom zápasu takým srdcom a vôľou v hre, že je mi to za tie prachy úplne nepochopiteľné.
29.11.2008 - 20:51
0

Buki

 

Lidi jako ty si zaslouží obdiv. Obávám se ale, že je vás příliš málo na to, aby byla situace ve slovenském "pralese" ospravedlnitelná.
29.11.2008 - 21:10
0

fanda

 

Takých ľudí ako ja, je v našom meste veľa. No teda vlastne, takých bláznov až tak veľa nie je, ale takých ani veľa byť nemôže.

A chodí nás veľa von, aj keď sa prehráva. Takisto ako ja nikdy nechýbajú na domácom zápase a presne tak ako ja, zostávajú na svojom mieste až do odchodu posledného hráča, ktorý na ľade odovzdal všetko, čo v ňom práve bolo, bez ohľadu na to, že to z takého či onakého dôvodu nestačilo na výhru.

Som rada, že je tomu tak. Pretože je veľmi jednoduché byť super fandom, ak sa tímu darí. My sme napríklad minulú sezónu o takomto čase ťahali neuveriteľnú sériu 13 zápasov bez prehry, boli sme druhí v tabuľke, dokonca sme ju aj viesli (a to všetko s 11 vlastnými odchovancami) a poviem ti, chodilo okolo 500 divákov, čo ma teda riadne hnevalo, lebo to bolo málo. A včera, pre zmenu po 10 zápasoch bez výhry v riadnom hracom čase, nás došla tiež pekná päťstovka.

Ale máš pravdu, prales je v našom hokeji neodstrániteľný. Škoda. Pre hráčov rovnako tak aj pre nás, fanúškov.
29.11.2008 - 21:20
0

Buki

 

Nevěřila bys tomu, jak těžké je v současnosti fandit fotbalové Spartě
29.11.2008 - 21:32
0

spilo

 

suhlasim: suhlasim...najme ten slovensky pohar by bol aj ozivenim...kvalita ligy sla velmi nadol...s tym treba nieco robit
29.11.2008 - 20:26
0

Buki

 

Zužování ligy není všelék - není jisté, že by se, jak říkáš, koncentrovala kvalita a peníze mezi menší počet klubů. Zároveň se snížením počtu přijde zmenšení potenciálního trhu a s ním snížení zájmu sponzorů. To samozřejmě neznamená, že by si slovenská liga nezasloužila mírnou "liposukci". I když je Slovensko malé, 8 klubů je příliš málo...
29.11.2008 - 20:36
0

frantapriklep

 

Okrem Kežmarku (a už aj ten dokáže pomaly prekvapiť ... vid výhry s TN a ZV), sú ostatné mužstvá plne konkurencie schopné prvým tímom tabulky ...

čiže akékolvek zoštíhlovni by bolo zbytočné a na úkor mladých hráčov ktorí takto dostaávajú viac šancí ..

Akonáhle bude na čele tabulky skupina tímov (alebo aspoň jeden jediný) ,ktorý bude deklasovať ostatných, potom by bol čas na zužovanie súťaže ...

Takto myslím že nie ...
30.11.2008 - 0:18
0

Mr.Bo881 BLOG

 

veď ale 10 + 1 SR 20 tím, kde by hralo 25 hráčov, najlepších v kategóríií do 20 rokov... ako by boli tí najlepší ukratený o šancu? a v ďalších 10 tímoch by mohli dostať iní mladí šancu. ... Je to na úkor kvality,tentoraz je kvantita väčšia než kvalita
30.11.2008 - 15:38
0

bigi BLOG

 

konkurencie schopne? no to tazko posudit dnes moze kazdy vyhrat nad kazdym ale to je dlhodoba cast. kolko ze a kolko krat to za posledne roky bolo tych tymov vo stvrtfinale akrem BIG 4? no moc krat a moc ich nebolo jedna sezona + minulorocna skalica
1.12.2008 - 21:47
0

kyle BLOG

 

čo človek, to názor: povodne som si myslel, že sa tu rozoberá iný Chovanec (tréner Sparty)... Je otázka, nakoľko má formát domácich súťaží vplyv na kvalitu svk hokeja, ale určite je to jeden z faktorov. Zloženie ligy je v podstate ahistorické - nevzniklo prirodzeným výberom, evolúciou, ako kedysi federállna liga (teda bola to trochu riadená evolúcia), ale revolučne, naviac v zložitých spol. ekonomických siruáciách. Pokiaľ pominiem fakt nacionalizmu, v tej dobe celkom pochopiteľný, dostali sa do jednej súťaže mančafty, ktoré by za "normálnych" okolnosté takúto "extra" súťaž spolu z výkonnostných dovodov nehrali. To je určite jeden faktor, ktorý nemohol nemať negatívny vplyv na úroveň súťaže. Druhým faktorom je, že sa rozpadol model prípravy mládeže a nič podobné ho nenahradilo - súčasný model-nemodel nie je evidentne schopný generovať dostatok nielen hviezd pre NHL, ale ani dostatok kvalitných hráčov pre extraligu. A tak ďalej. Aby som sa ale moc nerozpísal - extraliga v tejto podobe má kódovanú systémovú vadu - obávam sa, že neriešiteľnú. Dáva dokopy Slovan a Košice, ktoré majú prirodzene (z ekonomických, demografických atď) dovodov dlhodobe, a to je doležité, iné podmienky pre svoj rozvoj, než ostatné mančafty a hlavnou brzdou rozvoja týchto klubov je práve svk súťaž (platí to hlavne pre Slovan, ktorý je fakticky veľkoklub a na rozdiel od Košíc nemá len jednorezortný potenciál - ale Košice oproti Slovanu majú regionálny potenciál prirodzeného strediska, ktorý to čiastočne eliminuje). Pokiaľ si, podľa mňa, odmyslíš práve Slovan a Košice, potom je súťaž ekonomicky a svojim sposobom i personálne dosť vyrovnaná - myslím dlhodobe, teda aké kádre sú mančafty schopné dlhodobo, z hľadiska financií, stavať a takáto súťaž by mohla mať s kľudom 12 regulárnych účastníkov - bola by to veľmi kvalitná (terajšia) prvá liga. Je to určite zložitejšie, nedá sa to napísať úplne jednoducho, resp. ja to tak napísať neviem. Ale snáď mi rozumieš.
30.11.2008 - 12:10
0

romek

 

Dobrý blog a v tomto prípade súhlasím s IVANOM !
30.11.2008 - 14:22
0

kapo10 BLOG

 

tento model je fajn ... len na miesto KK by trebalo ine muzstvo resp. bolo by dobre keby sa KK posilni .... takto maju sancu hrat aj mladi ... a nakoniec niekto bude stale nuteni davat do hokeja v extraligovom meste peniaze a to je dobre ....
1.12.2008 - 11:34
0

kapo10 BLOG

 

skor sa treba zamysliet aky "odpad" sa sem vyvaza z ciech ....
1.12.2008 - 11:35
0

sego

 

Je to odborný problém: Dá sa súhlasiť z obsahom aj názormi, ale neviem si celkom predstaviť dopady na ďalšie napredovanie kvality hokeja u nás. Niekedy menej znamená viac, ale vždy to nemusí platiť aj pre hokej. Možno niekto po čase zhodnotí ohlasy a odborne sa k tomu vyjadrí a to nielen z ekonomického hladiska.
1.12.2008 - 19:02
0

labuss

 

Sniper: ..napíš sem 8 mužstiev ktoré by mali hrať extraligu...bez urážky..
1.12.2008 - 19:24
0

SniperBA BLOG

 

veď tie, ktoré by si účasť vybojovali..... ja neviem, jeden rok by bolo zoštíhlenie ligy z 12 na 10 a ďalší rok z 10 na 8... alebo by to zostalo pri tom variante s 10 klubmi....
1.12.2008 - 19:29
0

Buki

 

Rozšířil bych slovenskou extraligu tak na osmnáct dvacet mužstev. V každém městě by měli mít diváci mít možnost jít na kvalitní hokej. Navíc by přibylo zápasů, tzn. víc peněz pro kluby za vstupenky a od sponzorů.
1.12.2008 - 20:12
0

bigi BLOG

 

no v nasej lige je taky problem ze dost vela fanuskov chodi najma na supera, cize napr pre slovan su najnavstevovanejsie zapsy s kosicami trencinom zvolenom. a keby pribudlo dalsich 6 timov ktore nie su az tak divacky zaujimavy tak a ubudlo by zapsov s atraktivnimi supermi tak by to financne mohlo byt dost stratove. a najme pri slovenskom naturele, sa na to vybodnut, ked vyhravas po prvej tretine tak sa nasi na to vykaslu a zbytok odkorculuju a ked prehravas tak sa opat na to vykaslu, cize ja osbne som za znizenie

aprpos o tom bol aj moj prvy blog tu
1.12.2008 - 21:54
0

Buki

 

Ideální by bylo 23 klubů, aby byla pokryta všechna města nad 30000 obyvatel. Předpokládám, že ve všech těchto obcích existuje aspoň jeden pralesní klub, v opačném případě by se direktivně zřídil...
1.12.2008 - 22:18
0

kapo10 BLOG

 

k tym navstevam viem si predstavit aj ine vstupne .. i ked taka steelka sa vzdy zaplni, ale co ostatne stodoly ? ??
1.12.2008 - 23:54
0

labuss

 

..večný problém SR ligy...stále zmena systemu ? či ako ?...my sme asi jediný štát ktorý v priebeho 10 rokov vyskúšal 8 systémov najvyššej súťaže...tak sa pýtam,dokedy ešte zmeny????
1.12.2008 - 20:26
0

kapo10 BLOG

 

viem si predstavi ze tie ktore by zostupili by sli s hokejom rapidne dolu .... bez penazi sa hokej robit neda a v 1 lige udrzat sponzorov to asi nie ... ale to jedine v pripade keby sa to zostihly na 8 ... to je moc
1.12.2008 - 23:55
0

Velky brat BLOG

 

K tomuto članku sa nebudem vyjadrovat, lebo by som dostal BAN.
1.12.2008 - 21:57
0

Buki

 

Pravda o cze hokeji.: Trochu počtení z českého hokejového rybníka. Moc optimismu v tom taky není...
http://tyden.cz/rubriky/sport/hokej/v-hokeji-konci-zlate-casy-kluby-budou-krachovat_93357.html
2.12.2008 - 16:53
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

SniperBA (Adam L.)

Vlastná fotka Status: ok

Stručne o sebe: Fanúšik HC Slovan, Detroit Red Wings, Vienna Capitals. Jedna láska, jeden život, Slovan! Slovan nikdy nekončí!

 

Vek: 34 rokov 161 dní

Narodeniny: 16. Máj 1983

Mesto: Orlie hniezdo

ICQ: 250-424-072

WWW: www.hcslovan.sk


Fanúšik Extraligového klubu:
HC Slovan Bratislava

Fanúšik NHL klubu: Detroit Red Wings

Obľúbený hráč(i): Rišo Kapuš, Mišo Hudec, Ľubo Višňovský, Zdeno Cíger, Honza Srdínko, Sasu Hovi, Brian Casey, Petr Pavlas, Mišo Sersen, Janko Lipiansky, René Vydarený, Darcy Werenka, Steve Yzerman, Nicklas Lidström, Henrik Zetterberg


Dátum registrácie: 29.1.2007 10:26

Počet diskusných príspevkov:
0 (vyhľadať)

Články: 53495 (vyhľadať))


Popularita: +4.94
Nepopularita: -4.70
Počet hodnotení: 171

Hodnotenie HokejPortálom: Že vraj druhý najlepší prispievateľ. ;-)

Karma: 71.63%

Kratke spravy

+5 Tak ujo Sniper je jeden skvelý diskutér.Fanúšik svojho tímu ako sa patrí!Pohodoví slovanista:)ešte sa aj v krásny deň registroval,v ten deň sa narodili dvaja hokejisti našich klubov. a to Robert Dome a Miroslav Hála.Čiže nemožem dať nič iné ako plný počet! (Duklistka)

-5 no nic no teda, mne na karmne nezalezi ale tebe ano ... (HK 36 Skalica)

+5 za tych 14447 diskusnych prispevkv a dost rozumnych (Waldes99)

+5 Nemal som ťa a už ťa mám ;o)... Za +5 (Turiec)

+5 Bol si medzi prvymi co mi dali hodnotenie. Tak som sa rozhodla, ti to konecne vratit :) "Tribúny aj hráči sme jedno telo, odstrelíme vás ako nabité delo! Tribúny aj hráči z belasej krvi, vy ste Slovan ale my budeme 1.!!! :D :D :D (Drakana)

+5 aj ked obcas torsku ine nazory, fajn debata s tebou ;) (MHC83)

+5 všímam si ťa už dlhšie, ved sa ani nedá prehliadnuť ťa pri zrejme najvyššom počte príspevkov :D, každopádne veľmi dobrý diskutér, s prehľadom, aj nadhľadom (až na toho M. Hossu pred pár dňami:) ), to však nemení nič na tom, že u mňa to máš za plný počet :) (Salamalekum)

+5 ZA vsetko co si tu napisal,nebolo toho malo,aj ked ja tu dlho nie som,je mi jasne,ze si tu pojem takze +5 (Jozef sasik)

+5 mas vyborne prispevky:D (Rabl)

+5 toto je presne ten typ diskutéra, kedy mi nevadí, že nemám rovnaký názor...proste tie príspevky majú úroveň (Korty)

+5 Na Slovanistu az moc v pohode : )) (Puupi)

+5 no som tu sice novy .. resp sledujem to tu dlho prihlaseny som kratko ale jedno sa musi uznat .. to cislo ze 13 tis nieco je obdivuhodne ... ba priam neuveritelne ;) (Stojkovic)

+5 slovan goooooooool (Cvikla )

+5 hodnotim na HP minimalne,ale tento pan mi svojim postojom ci uz k vyhre,alebo prehre svojho Slovana veeelmi sedi...nohami pevne na zemi,RESPEKT k superovi,dobre postrehy...velmi v pohode sa javiaci tipek...drz sa chlape (Hombres)

+1 bohuzial si myslis, ze si odbornik na hokej:) (Matej.H)

+5 Pánovi Sniperovi, za jeho presnú mušku, ktorú využíva v prospech Nemeckého cisárstva ako elitný ostreľovač a je najväčším postrachom na východnom fronte a titul hrdina Nemecka mu patrí právom! (Janoslovan)

-5 kuki kuk (Taxis)

+5 Belasému a nedať +5? (TomaSBA)

-5 Velky frajem trapak (7DUKLAK7)

+5 jeden z bratislavcanov, ktory ma "komplex kosice" :D (VisaGold)

+5 za slovan a super oprispievatel (Kuki)

+5 aj ked slovan neni moj obubeny,tebe dam +:o) (Borco)

+5 aj belasemu dam +5 (Cvikla)

+5 pohodak, s ktorym si mam stale co povedat (*snaky*)

+5 nechápem, prečo ho niektorí nemajú radi... (Bezny prispievatel)

+5 Davas dobre prispevky skoro na kazdy clanek :) (L0$_K4r0$)

+5 za belasych a belase nazory :)) (Arrow)

+5 ďakujem, za ten Detroit dávam... (Simirmarus)

+5 mas nazory s ktorymi casto suhlasim.. (Paaali)

+5 toto je tiipek s Ba s krasnym avatarom,nemozem inak (Sedko NR)

+5 osobne poznam. ok (Kazax)

+5 skvelý chalan... (Duklatrencinforever)

+5 nemám ťa rád.... (Labuss)

+5 dlhsie citam tovje pismenka...davam ti +5 za nekonfliktnost, a taku pohodu...ktora ide s tvojich prispevkov..:) (NewMHCfan)

+5 aj keď si Slovanista, tak ťa môžem čítať ;) (Keso9)

+5 Tebe môžem jedine za +5 (Sp1d3R)

+5 máš výborné príspevky takže +5 (Tuner1000)

+5 Skvely prehlad o svojom teame,ale i o teamoch z celej Europy,ktory ba sa nebal cestovat na hokej az do Ufy,pre mna si rozhodne blazon neni. Za +5 (K)

+5 veľa užitočných informácií,príjemné vystupovanie,u mňa je to v pohode;) (Martin gal)

+5 velmi dobry prispievatel a fanusik liverpoolu a pardubic ako ja tak jedine+5 (Folvy)

+5 vždy vieš všetko prvý...človek ani nemusí zháňať nové info, stačí keď si prečíta tvoje príspevky:-) (Richienka)

+5 Vedúcemu Slovanistovi jedine +5 (JaSomSlovan4)

+5 btw, kua, akosi zabúdam...sorry, ale nie si sám, koho som ešte nehodnotil...:-) aj napriek tomu, že niekedy sa názorovo nestretneme, aj keď fandíme obaja rovnakému klubu a zároveň práve kvôli tomu a kvôli tomu, že si v pohode, čo som si "overil" aj keď sme sa spolu stretli...:-) (Flipper)

-5 fuj slovan (Cundo18)

+5 pre chalana s naj avatarom,proste magdalena neuner:-)maš dobrý prehlad a postrehy,aj ked nefandiš Nitre,tak ja ta možem... (Stanley77)

+5 aj ked je ti NR nesympaticke mas fajn nazory a relativny nadhlad...a este aj detroit :-) (Speedy23)

+5 aha tak preto kvoli slecne kladny vztah k SI. Ja zasa mozem Slovan (rodak z BA) (SI-SVK)

+5 teda na nas belasy Slovan s panciermi na chrbtoch :))) (Vlad)

-5 Ďalší bratislavský hnoj... (Čavargoš)

-5 jednoducho povedane MAGOR s belasym zakalom na mozgu (Teply Sniper)

+5 dobré príspevky, a nielen o hokeji (Dast)

-5 ...zavistlivy chudak (VSŽ)

+5 ..Jeden z najcastejsich prispievatelov HP, co sa hokeju nie len rozumie, ale dokonca fandi rovnakemu klubu ako ja :)..+ Vidim v nom velkeho fanusika so srdcom na pravom mieste, cize 5ka je len logickym vyustenim vsetkeho toho, co som napisal vyssie... (Great!)

+5 Fanda SBA lol (Garmin)

-4 dosť divné názory máš (Kosican85)

+5 Tvoje hlášky stoja za to..:D (Dukláčka)

+5 no comment (CeleZle)

+5 napodobne (Pôjdem)

+5 Slovanisti drzia spolu (Triplespace)

+5 komediant (Wpr)

+5 Jeden z mála Bratislavčanov , ktorý múdro píše a neuráža iné kluby . Klobúk dole ! +5 (Kadlec)

+5 jeden z mojich naj na HP ;) (Bačko)

+5 díky za hodnotenie veľa sme toho nepokecali,ale dúfam,že aj na to bude v budúcnosti čas (Jd16)

+5 Teba som ešte nehodnotil, tak to bolo isto len nedopatrením, niet o čom na +5 (Marvel)

+5 veľa príspevkov + veľký prehľad o hokeji = vysoké hodnotenie :D (Martinčan)

+5 Dlho som rozmýšlal, čo ti tu napíšem a pomenujem to dvomi slovami."Žerem Ťa". Tvoj prehľad v hokeji, nadhľad a vtip v príspevkoch. Človek, s ktorým by som milerád v živote stretol, šiel s ním trebárs na pivo a pokecal. Takže ... (Jozko Dano)

+5 Tvoj prehľad zahraničných hokejových líg je skvelý!A....dobrý blog o turnajoch. (Dukla101838)

+5 teba to tu musi poriadne bavit ked si skoro v kazdej diskusii,to sa musis v tej robote poriadne flakat:-D,no ale na to ze si Blavak tak hokeju rozumies:):-D (Dendas)

+5 si super a preto ty davam +5 (Hosza)

+5 pohodovy blavak so zmyslom pre humor (Majco)

+5 dalsia ikona HP (Citron14)

+5 Vzdy dobre komentare, pomerne fundovane na hokejove veci, u mna za +5 (Eurobec)

+5 Máš prehľad, fandíš Slovanu, zahrali sme si finále Lan párty, takže nie je o čom :) (Rasťo)

+5 perfektné vlastné informácie, rešpekt k cudzím názorom ale stojí si za svojim, slovanista srdcom (Kyle)

+5 noo za fandenie Cibulkovej 0,5 bodu...za to, ze fanusik Slovana 0,5 (ja fandim Slovanu hned po KE..:D)..a za to, ze Anne Ivanovic - davam 4 body..takze dokopy 5 (Malkin88)

+5 Tebe sa chcem podakovat za pomoc (aspon tou +5) pri pisani blogu s tou halou Albert Schults Eishalle, lebo si prispel k väcsej kvalite blogu, a okrem ineho, myslím ze si v pohode, a mavas dobre príspevky :)))Mario (Mario74)

+5 Dlhodobé čelné postavenie na HP. Sniper si stojí za Svojím názorom a je slovanista celou Svojou dušou no a to u skaličana neni problém veď máme dlhodobo nadštandartné vzťahy!Všetko dobré želá romek ! (Romek)

+5 Slušná zhoda v obľúbencoch, výborné príspevky k veci a tak isto aj od veci :) (MaJes)

+5 Výborný hokejový prehľad, patričná dávka irónie v niektorých príspevkoch a Cibulková medzi obľúbenými hráčkami neumožňuje iné hodnotenie ako +5 (Slovex30)

+5 Ty si take v pohode :) (Ed19)

+5 Neviem síce prečo si tak arogantný, že doma si osobuješ právo tvrdiť, že si doma :argh: ...ale inak v poho ;-))) (Amaskiea)

+5 Blavak :no1: (SuperJoe)

+5 keď s už stretávame na fórach hcslovan-fans.sk či tu na HP tak ti dávam +5 (Defender)

+5 Popri Matuskovi dalsia hviezda HP:)a samozrejme dalsi fajn slovanista;) (Smiley)

+5 Dalsi prima belasy chalan. Ocenujem hokejovy rozhlad, takych ludi ja mozem. (Tovje)

+3 Momentálne provokater (Freemt)

+5 aj keď občas napíšeš niečo, čomu nerozumiem, aj tak si slovanista (Pipi pančucha)

-3 vykur drozda, zachranis strom (Jonathan)

+5 mnooo ... slovanista,ABH :D ... s inteligentným prejavom a zmyslom pre humor (Frantapriklep)

+5 dobre prispevky a pekna baba :D, ale najlepsie su tvoje nazory (Strelec)

+5 dobre nazory:-) ... nice girl ..to mas za 5!! (AlexanderTheGreat8)

+5 za ochotu :-)) ale aj za dobre komenty, aj ked slovan nemusim :-)) a kedysi som aj ja fandil Detroitu, ale uz je to jednoznacne Phila (JK77)

+5 kupil nam dres visnovskeho skalicky :D:D ale aj takslehujem uz dlhsie a len chvala (Iwca)

+4 múdro (Iljic)

+5 tu máš šmolko nech sa páči :) bože, čo to robím.. :))) (Resanka)

+5 Mohol by si sa polepšiť :( Musím zmeniť hodnotenie. 1. Pochválila som vaše dresy. Zachvílku povieš, že my máme škaredé :( 2. povedala som, že rozhodca na nič pískal a nie to, že kvôli rozhodcovi sme prehrali! 3. To najdôležitejšie predal si ma :( ... Sranda odtiaľ po tiaľ :( (Zuzka)

+5 ahoj!!! (Paulsk26)

+5 myslim, ze celkom jednoznacne (Ruzombercan)

+5 pohodička, tu máš +5 do ufóna (Eternalkubi)

+5 Jeden s tých mladších skvelých ABH-kov. :D (NKTS)

+5 Uz dlhsie ta poznam.Este zo stranky fanklubu a akosi si mi mojmu hodnoteniu stale \"unikal\".Si fundovana osoba, hokeja znala.Aj ked mas belase oci, vedia ocenit aj hru inych hokejovych klubov. P.S.Brunlika som hodnotil ako hokejistu, nie trenera. (Zomi)

+5 triezve a objektívne názory, plus fandíme rovnakému teamu :) (Killerbean)

+5 +5 v neposlednej rade preto aby sa ti zvysila karma :-D kedze ta ta fifina dobieha :-) (Bigi)

+5 Moj oblubeny prispievatel. Nazivo na mna posobi nenápadnym dojmom ale na diskusii vie niekedy trafiť ako spravny sniper priamo do čierneho. (Chrobi)

+5 Velmi zaujimave prispevky a rozumne.+5 (Cepo38)

+5 Adam, si tazky provokateeeeeeeeeer=)pises vela a vacsinou do pohody, ale obcas ma vies aj vytocit, co vsak neznamena, ze ti nedam plus5... (Ludinka)

+5 haha... pumpar sniper 4:0... Sniperko, ved si priznaj ze vies ze Ciger magor bez chrbtice, salat a hajzel, ved to vie kazdy od Skalice po michalovce nieco pre teba: Humor je boj s lidskou hloupostí. V tomto boji nemůžeme nikdy vyhrát. Ale nikdy v něm nesmíme ustat. Ovšem pozor na zmýlenou. Ten, koho považujeme za blbce, považuje za blbce nás. Jde o to se nevyvraždit. (Pumpar)

+5 nemam ta rad, lebo si slovanista!!! ;) (Haarry)

+5 som rada, ze tvoj vztah k skalici je ocividne pozitivny:-), takze za to..jedine +5..:-), plus dodavam..velmi mily clovicek s obrovskym prehladom..dobre sa cita..:-) (Fun)

+5 velmi dobrý chlapec do pohody a navyše slovanista :) (Wildp)

+5 Tak toto je pruser,ze som na Teba zabudol...prepac-zasluzis si aj +10 Spravny zakomplexovany slovanista...;) (Pepisek)

+5 Dam ti +5, aj ked Hujsa stale hra... :)) (Janek)

+5 fanusik ako sa patri :) (Minson)

+5 Slovanista tak strucne O.K (Siso)

+5 ...:-)a pamätám si aj romana webera,aj mária konstantinidisa :-)))to už je čo povedať,no nie?:-) (Fifina)

+5 za to ze mam u teba sal slovana ;) a navyse sa volas adam :) (Zuza)

+5 poznam osobne a som rad !!! (-BBB-)

+5 dakujem, podobne ;) (Liny)

+5 super postrehy a hlavne si nad vecou.... (DuklaTN)

+5 Super chalan, rozumie hokeju viac ako ja..teda skor ako ja a navyse vyzera inteligentne...a preto si snim kedykolvek rad pokecam. (Elber)

+5 Má prehľad o hokeji a povedal mi na jakej tv ide Ruská liga :) (TOMIKE)

+5 Mas trochu namodrali mozog:D, ale dobre sa s Tebou Hada, takze odo mna +5 (Mpavl)

+5 ..Adamko,co povedat..jediny z HPckarov co poznam osobne..kto by uz len teba nemal rad..ja som si fakt myslel ze ma ta strela zabije ;).. (RhimeSBA)

+5 poznam ho osobne, fajn clovek, radost s nim pokecat ... (Benslovan)

+5 Milý chalan so širokým spektrom hokejových vedomostí, rozsiahlym diapazónom štatistík, ktoré generuje pohotovo a nenásilne. Kvalitný diskutér či už vo virtuálnom, alebo reálnom svete. :) (Blagus)

+5 som rad, ze som Ta spoznal... (Oriali)

+5 us si niekoho otbachol? :blazen: (ani to nerop, to sa nemoze a je to skaredo) (Kiler)

+5 a keď už rozdávam,tak aj tebe dĺžim ... (Tulen - kosice)

+5 Za priliehavý názov nicku, za to že je Slovanista, za to že žije v Blave a vôbec za príspevky. P.S. aby som nezabudol aj za Berušku. (Ivanhoe)

+5 kolega si ine nezasluzi ;) (ŠTU)

+5 nie len za tunajsie prispevky... (Ex-uzivatel)

+5 jednoznacne +5, hlavne za pokazenu rolbu.. :) (Ori)

+3 ok (Hokins)

+5 Je to Slovanista, vyzna sa a ma prehlad. A aj tak sa opakujem lebo vsetko o nom tu uz bolo povedane ! ! ! Ja blbec, zabudol som tam dat +5 (Waldo71)

+5 má prehľad, vyzná sa a aj rozumne píše (2006)

+5 slovn do toho! (Rapco)

+5 Mas dobry prehlad vo vsetkom, si este k tomu Slovanista,oblubeny hraci Mara Visna. Davam +5 (Dracik_18)

+5 Sme na podobnej vlnovej dlzke, tiez nepozera len cez "klubove okuliare"... V mnohych nazoroch sa zhodujeme... (Pepe#27)

+5 triezvy pohlad na svet, rozumne nazory. Viem ze sem chodi dlhsie, ale tak nejak som ho zachytil az teraz v lete. Prinasa zakulisne informacie zo Slovanistickeho fanklubu ;) (Dumber)

+5 uz len za svoj prehlad si zasluzis +5 (Nika_sba)

+5 si uplne v pohode blavak a tak ti davam +5 (Tomas15)

+5 Sniper ako sa patri...vzdy trafi do cierneho a pise rozumne prispevky...takze nieje o com ;) ()

+5 tvoje prispevky su zriedkave ale ako citam inych a suhlasim s nimi maju hlavu a patu ;) :) (Ewi83)

+5 Sniper je ako informacna banka. Napriek tomu, ze sa nezapaja velmi do diskusii, jeho prispevky maju hlavu a patu. (Kain)

+5 hm,nebola som si istá,kto je tento fanda slovana,ale po tom,čo som si prečítala jeho príspevky,tak nič iné ako +5nemôžem,aj keď musím priznať,prečítala som len prvých asi 5:))))))) (Lenka)

+5 sakra vyzna sa vo vsetkom, v zapasoch, hracoch, statistikach, ligach, analyzach, proste vo vsetkom!!! (Ssl)

+5 sniper :) hehe tod dobry to diskuter hlavne na bsh :D (Tomi993)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (14)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (30)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (26)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (26)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (25)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (29)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (29)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (34)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (35)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (31)

Najčítanejšie blog spoty

HK NITRA (14)

Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.021004 seconds